17 Mart 2012 Cumartesi

Çimen Teyzemler ve Ben...

Bir türlü blogumda bahsetmeye fırsatım olmadı. Geçenlerde sevgili Çimen Teyzemler bize geldiler.Gökhan Amca'yı ve yakışıklı Pamir Abi'yi de tanımış oldum en sonunda! Annemden Çimen Teyze'yi ne kadar sevdiğini, onun kendisi için ne kadar önemli olduğunu duyuyordum. Ama bu kadar sıcak, içten ve cıvıl cıvıl bir insan olabileceğini tahmin etmiyordum.

Annem üniversite stajını yaparken tanımış Çimen Teyze'yi. Henüz iş hayatıyla ilgili hiçbirşey bilmeyen, iş hayatını derslerde öğrendiği teorik konularla hayal etmeye çalışan annem çok şey öğrenmiş ondan. Annem mezun olduktan sonra onunla birlikte çalışma, aynı iş ortamını paylaşma fırsatı bulmuş. Birlikte hem işi, hem hayatı paylaşmışlar...


Çimen Teyze bana birbirinden güzel hediyeler getirmiş. Ayrıca el emeği göz nuru döküp bana bu gördüğünüz çerçeveyi ve güzel kutuyu yapmış. Bu kutunun içini de lezzetli mi lezzetli bebek kurabiyeleriyle doldurmuş. Çok teşekkür ederim herşey için Çimen Teyzeciğim!

(Benim gibi bir blogger olan sevgili Çimen Teyzeciğimi daha yakından tanımak ve el emeği, sanat eserlerini incelemek isterseniz bloguna buyrun : http://www.mydream001.blogspot.com/ )


Eveeet, aşağıdaki foroğraftan görebileceğiniz yakışıklı delikanlı da Çimen Teyzem ve Gökhan Amcam'ın biricik oğulları Pamir Abim! Bir zamanlar Pamir Abim de benim gibi minik bir bebekmiş. O zamanlar da çok sevimli, çok şekermiş. Annem Pamir Abi'yi çok sever, onun maceralarını dinlemekten zevk alırmış. Pamir Abi'yi yılda bir iki kez görüp her gördüğünde ne kadar büyüdüğünü, her geçen gün delikanlılığa ne kadar hızlı adım attığını gördükçe şaşırıyormuş annem.


O gün Çimen Teyzem beni sevdi de sevdi, kokladı da kokladı... Benimle öyle güzel oynadı ki... Onu çok ama çok sevdim. Keşke daha sık gelse, daha sık görsem onu diye düşünür oldum. Şimdiden özledim sizi Çimen Teyzeeee...


1 yorum:

  1. Bora'cım,

    Senin bu annen var ya mükemmel bir insan, yine ne kadar güzel şeyler yazılmış bizim hakkımızda çok mutlu oldum.

    Çok şanslı bir bebeksin böyle bir anne ve de babaya sahip olduğun için.

    Şansın hep daim olsun sevgili Bora'cığım.....

    En kısa zamanda görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil

Teşekkürler