23 Şubat 2012 Perşembe

Çekiliş Vaaar!

"Büyükler hiçbir şeyi tekbaşlarına anlayamıyorlar, onlara durmadan açıklamalar yapmak da çocuklar için sıkıcı birşey oluyor dogrusu..."

Bu cümle size tanıdık geldi mi? :)

"Ben bir gezegen bilirim, içinde al yanaklı bir bay oturur. Ömründe bir çiçek koklamamış, bir yıldıza bakmamıştır. Hiç, hiç kimseyi sevmemiştir. Yalnız toplamalar yapar. O da senin gibi sabahtan akşama kadar: " Ben ciddi bir adamım, ciddi bir adamım" der durur. Çok da övünür. Ama adam değil ki o, mantardır..."


"Sizler gibi, benim gibi küçük prensi sevenler için, evrenin kimbilir neresindeki bir koyunun bir çiçeği yemiş ya da yememiş olması çok önemli bir şeydir.Gökyüzüne bakın. kendinize 'acaba koyun çiçeği yedi mi, yemedi mi?' diye sorun. Bakın her şey nasıl da değişiyor. Ve bunun neden bu kadar önemli olduğunu büyükler asla anlayamazlar..."

*****

Sevgili Büyüklerim,

İzleyici sayım 50'ye ulaştığında ilk çekilişimi yapmak istediğimi yazmıştım, hatırlarsınız.Sabırla bekledim ve izleyici sayımın 49'dan hoooop diye 53'e çıktığını gördüm son iki günde :) İnsan kırk içinde neyse yetmişinde de öyleymiş...Şimdiden verdiğim sözleri tutmaya alışmam lazım!

Gelelim ilk hediyeme. Hediyeye karar vermek hiç de zor olmadı! Öncelikle hediyemin benim için ve annem için "özel" olması gerekiyordu. Biliyorsunuz, ben annesi babası çok okuyan küçük bir prensim; böyle olunca ilk hediyemin de Antoine De Saint-Exupery'nin "Küçük Prens" adlı romanının olması kaçınılmaz oldu. Maddi değeri değil ama manevi değeri paha biçilmez bir kitapmış; bilenler bilirmiş...

Annem çok küçükken bu kitabı okumuş, tekrar tekrar okumuş...Okurken yazarının çizimlerine dalıp dalıp gidermiş. Sadece küçüklerin değil büyüklerin de çok severek okuduğu; 1943 yılında yazılmış, dünya edebiyat tarihinin şaheserlerinden biri olarak kabul gören bir kitapmış. 






"Unutma, dedi tilki, gülün için harcadiğin zamandır gülünü bu kadar önemli yapan.
 - Gülüm için harcadiğim zaman... dedi küçük prens, hatirlamak için..."


Bu güzel kitaba ve yanında gelecek olan sürpriz hediyeye sahip olmak isteyen sevgili büyüklerim ne mi yapmanız gerekiyor?
  • Blogumun kayıtlı izleyicisi olmanız (Hemen sağ taraftan tıklayarak izlemeye başlayabilirsiniz),
  • 11 Mart 2011 akşamına kadar Bu yayının altına çekilişe katılmak istediğinizi belirten küçük bir yorum bırakmanız
  • Ek olarak blog sahibiyseniz daha fazla kişinin duyması için blogunuzda link vererek bu çekilişi paylaşmanız
yeterli!

Kazanan kişiyi adaletli olmak adına random.org ile belirleyeceğim ve yine buradan duyuracağım.Hediyeler için kargo bedeli tabi ki bana aittir :)

Bol şanslar!

27 yorum:

  1. küçük prensi ve küçük prensi sevenleri çok seviyorum:)))

    YanıtlaSil
  2. Küçük Prens çok çok severim!! Harika bir çekiliş olmuş.. Ben de katılmak istiyorum.. Bana çıksın lütfeeeen :)

    Blogumda da duyurdum ; http://kizkardesler.blogspot.com/2012/02/kucuk-prens-cekilisi.html


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Küçük Prensi okumak çok isterim. :)

    YanıtlaSil
  4. Emre Bora kızım Ilgın adına bende katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. bizim kitabımız hazır başucumuzda kızımın az daha büyümesini bekliyorum okumak için :) Destek için geldim ;)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Ilgın'ın annesi veya babası??? İsminiz görünmediği için kim olduğunuzu göremiyorum. "Adsız" bırakılan yorumlardan ne yazık ki size ulaşamam :( Tekrar yorum bırakmanızı ve adınızı belirtmenizi rica ediyorum. Teşekkürler ilginize :)

    Bu arada herkes için şartları tekrar hatırlıyorum (biliyorsunuz maksat sadece daha çok kişiye ulaşmak, yoksa hediyenin şartı olmaz:) )
    Sağ taraftaki linkten "Bu siteye katılın" tıklayarak kayıtlı izleyicim olmanız, bu kaydın altına yorum bırakmanız,blogunuz varsa blogunuzda bu kayda link verdiğinizi belirtmeniz...Sadece bu kadar :)

    Herkese sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar çok teşekkürler canım :) Yağmur'a sevgiler...

      Esrates, Kız Kardeş Derya ve Leylacığımm ilginize teşekkürler :)

      Sil
  7. çok güzel bir seçim olmuş...bloğum da duyuruyu yaptım...dilerim bizim olur :))
    http://keremlianlar.blogspot.com/2012/02/baykus.html

    YanıtlaSil
  8. bende istiyorum bu kitabı.bahriyecimden gördüm..sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ya kitap senin olsun bana borayı yolla:))maşallah annesi yerim ben onu tü tü tü.neyse teselli ödülümüz kitap olur inşallah.kısmet

    YanıtlaSil
  10. Merhaba
    Bloğunu izliyorum.
    Çekilişi duyurdum.
    http://cilekliturta.wordpress.com/2012/02/25/boranin-dunyasi/
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  11. canım umarım kaydolabilmişimdir:)ben de varımmmm çekilişe!

    YanıtlaSil
  12. Blogunu izliyorum canım...Küçük Prens okumadım ama kızımın okumasını isterim..Seve sevede blogumda duyururum...Duyurdum bile:)
    http://kardeslernikahsekeri.blogspot.com/2012/02/cekilis-var-hemde-bora-bebekten.html

    YanıtlaSil
  13. ben de ben de ben de ...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,
    İzleyicinizim ve blogumda duyurdum: http://sihirlimavi.blogspot.com/2012/03/blog-kampanyalar.html

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Yeni resimler istiyoruz özledik ama

    YanıtlaSil
  16. canım iyi misiniz..Sesiniz çıkmıyor..merak ettim..

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Canlarım iyiyiz kaç gündür ilk kez girebiliyorum. İşe başladım,çok yoğun bir haftada hem de...Denetimler var. Toplu post gireceğim :) Sağolun merak ettiğiniz için :)

    YanıtlaSil
  19. Blogunuzu beğeniyle izliyorum...
    Küçük TülayERBIYK
    erbiyik@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkür ederiz Tülay Hanım :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. şartlar tamam
    gfc: Özlem
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Ben de geldim. yetişebildim mi?
    ayrıca fon müziğin çok hoş.
    izleyicin oldum.

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Yetiştiniz, yetiştiniz hepiniz ama az önce çekilişi yaptım! Güzel okumalar olsun...

    YanıtlaSil

Teşekkürler