21 Şubat 2012 Salı

Röportajımız...

Anneciğim gibi diğer Blogger Anneler Filiz Abla'nın öncülüğü ile bir grupla bir araya gelmişler. Ardından da Blogger Anneler ismiyle bir blog kurmuşlar. Sanırım tanışmak, kaynaşmak, hep bir arada olmak istiyorlar...

Blogger Anneler sitesi annemle blogumuz hakkında küçük bir röportaj yaptılar. Röportajımızı buradan okuyabilirsiniz :

Blogger Anneler

Emeği geçen herkese anneciğimle birlikte teşekkür ediyoruz, sizleri de Blogger Anneler grubuna bekliyoruz!

Herkese sevgiler, saygılar...


2 yorum:

  1. canım röportajınıza bayıldım..Sıcak ve içten olmuş..Ayrıca beni sevdiğin 3 blog içerisinde göstermen duygulandırdı,Çok teşekkür ediyorum sana :)Seni ve güzel Bora'yı öpüyorum canım..Çok sık yorum yapamasam da uğrayıp okuyorum canım seni,Malum sıkıntılarımdan dolayı.Atlatacağım,düzeleceğim.Ve bomba gibi döneceğim yakında.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım, çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)Sen ve İkra da benim aklımdasınız, umarım herşey yolunda gider ve bişeyciği yoktur miniğin...Tabi ki en sevdiğim 3 blogun içindesin! Samimiyetimi hissetmişsindir, devamlı takipteyim seni ;) Düzelin, iyi olun, bomba gibi olun...
    Dualarım sizinle...
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Teşekkürler