30 Nisan 2012 Pazartesi

Hatice Teyzem ve Ben

Daha önce bahsetmemiş miydim? Etrafımız koç burcunun mükemmel insanlarıyla sarılı... En başta babam ve Hatice Teyzem geliyor tabi ki... Geçenlerde güzeller güzeli Hatice Teyzem bize geldi. Annem de iki arada bir derede bir pasta ayarlayıp Teyzem'e küçük bir kutlama yaptı.

Annem pastanedeki amcanın pastanın üzerine yazdığı yazıyı pek beğenmedi. Koca koca ve yamuk harflerle" iyi ki doğdun teyze!" yazan amca TEYZE kelimesini de aynen burada olduğu gibi vurgulama gereği duymuş nedense :) Teyze dediysek öyle teyze değil, çıtır teyze benim Hatice Teyzem! Bakın fotoğraflara, haksız mıyım? : 


"Ayyy mutfakta birşey yanıyor!" diye telaşla bağıran anneme koşup küçük pastasını gören Hatice Teyzem... 


Canım teyzem minik ellerimle dua ediyorum; güzel yüzün hep gülsün, güzel gönlündeki bütün dilekler gerçek olsun! Kucağına rengarenk çiçekler dolsun!

 Hep bizimle ol!.. Nice mutlu yaşlara...

17 yorum:

  1. benim kızımında teyzesi var çok benziyoruz arada karıştırıp ona da anne diyor teyzeler çok sevilirler
    blogger cafeden geliyorum seni de bekliyorum
    sevgiler saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birnazmasalı hoşgeldin :) Memnun olduk! Bu arada bizim teyze en yakın arkadaş olan teyzelerden, candost yani ;)

      Sevgiler, saygılar bizden de :)

      Sil
  2. :) Oğlun büyümüş görmeyeli; ne kadar sevimli... Nazar değmesin... Teyze' nin de nice yaşları olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demetciğim hoşgeldin :) Seni burada görmek ne güzel...Biliyorum yoğunluğunu çünkü...Sağol canım, kocaman öpüyorum.

      Sil
  3. deryacım söyle son o çıtır teyzeye, filiz diyorki, bir insana gülmek bu kadar mı yakışır, işte bak armut dibine düşermiş, arkadaşında senin gibi en kötü günü teyze yazılı pastayı yediği gün gibi olsun, doğum gününü bende kutluyorum selamlar :))
    Boracım ısırsam o tatlı kollardan azıcık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz'cim canım benim, çıtır teyze de seni öper. Ne kadar mutlu oldum canım arkadaşım hakkında yazdıklarına anlatamam...Evet, gülmek ona çok yakışıyor...Kalbi temiz, yüzü güzel arkadaşımdır kendisi tıpkı senin gibi :)

      Isır ısır teyzesi, serbest hehehehe :):):)

      Sil
  4. güzel teyzenin doğum günü kutlu, ömrü çookk uzun olsun..
    bu arada bende koç burcuyum.. :))
    veee blogger cafeden geliyorum..
    o minik adamı tombik yanaklarından öpüp gidiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Sevgi :) Seni tanımaz mıyım tanıyorum tabi ki! Canım benim, işte bir mükemmel koç insanı daha...Hissetmiş olmalıydım :)


      Biz de sizi öpüyoruz kocaman...

      Sevgiler,

      Sil
  5. Pozitif adaşım ve kardeşim kızkardeşine Rabbim sağlık,huzur,mutluluk ve bereket dolu güzel bir ömür versin.Hep gülsün inşallah.Paşamı ve seni öpüyorum.Bende beklerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Abla'm, maharetli ablam çok teşekkür ederim...Güzel temiz kalbinle ettiğin dualara, güzel dileklere çok teşekkür ederim arkadaşım ve kendim adına...

      Paşa da senin ellerinden öper...

      Sevgiler, saygılar...

      Sil
  6. hatice teyze'den herkese merhabalarrrrr!!!
    walla yakışıklı yiğenim, blog dünyasında beni ünlü yapıyor sanırımmm, yeni gördüm yazını-fotoları:))herkese güzel dilekleri kutlamaları için teşekkürler, en büyük teşekkür candostum deryacım sana ve tatlı yiğenim emre borama, beni o gün ne kadar şaşırttınız anlatamam, walla mutfakta yangın çıktı sandım yüreğime iniyodu!!!bi de baktım müthiş çikolatalı bi pasta, tabi diyeti anında unutup, afiyetle yedik:)
    Güzel sürpriziniz ve düşünceli hediyeniz(meri istiroti-30 yaşa mektuplar : kitabı yarıladım bileee))) için anneciğine ve sana sonsuz teşekkürler, ben de sizi çok özlemişim, sohpet etmeyi,yiğenimle aguca dertleşmeyi, kuzuma mamasını yedirmeyi, ona güzel sesimle türküler söylemeyi...yine gelirim, siz de gelin ama. sevgiler..öpücükler:)

    YanıtlaSil
  7. Teyzem teyzem, canım teyzem! Merhaba!
    Seni hem bizim evde hem de buralarda daha çok görmek isteriz teyzeciğim...Annemin sesi pek güzel değil, ben senin o billur sesinle söylediğin harika şarkı ve türküleri istiyorum! Güzel yüzünü görmek istiyorum ve beni sabırla beslemeni istiyorum. Ben emmeyince annem bana hemen küsüyor zira! :(
    Kitabı beğenmene sevindik teyze...O kitaptan 3 bölüm okuyan annem hayatıyla ilgili radikal kararlar aldı! Babama daha çok hak verdi ve gezmeye daha fazla zaman ayırmaya karar verdi.

    Sanırım biraz büyüsem bana da yol görünecek :)

    Kocaman öptük teyzeciğim, görüşmek üzere...

    Tekrar iyi ki doğmuşsun :)

    YanıtlaSil
  8. Derya bu ne olmuş ya maaşallah kuzuma

    YanıtlaSil
  9. I еvеry timе used to studу artіclе in news papeгs but now as ӏ am а usег of
    іnteгnet thus frоm now I am using net for content, thаnκs to wеb.


    Fеel free to visit my web-site - http://taurus86jeff.autisable.com/
    My web page : horse betting

    YanıtlaSil
  10. I'm gone to convey my little brother, that he should also pay a quick visit this website on regular basis to get updated from latest news.

    Feel free to visit my web-site :: buy SEOPressor V5
    Also see my website > SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil
  11. Ρretty seсtion of contеnt. I just stumblеd upon уour ѕite
    and in accession capital to aѕsert that Ι get aсtuаlly enϳoyed accοunt уour blοg posts.
    Any way I ωill be subsсгibing to youг
    feeds and even I achievement you асcess consistently quickly.


    Here is my weblog; wedding rings oxford street london

    YanıtlaSil
  12. Thank you for some other great post. Wherе else coulԁ аnybоdy gеt thаt tyре of info іn such a
    perfect manner οf writing? Ӏ've a presentation next week, and I am at the search for such info.

    Here is my web site ... http://www.youtube.com/watch?v=7c29iRk2vPI

    YanıtlaSil

Teşekkürler