27 Mart 2012 Salı

İyi ki doğdun baba!



Hayatta Ben En Çok Babamı Sevdim

hayatta ben en çok babamı sevdim. 
karaçalılar gibi yerden bitme bir çocuk 
çarpı bacaklarıyla- ha düştü, ha düşecek... 
nasıl koşarsa ardından bir devin, 
o çapkın babamı ben öyle sevdim. 

bilmezdi ki oturduğumuz semti, 
geldi mi de gidici hep, hepp acele işi!.. 
çağın en güzel gözlü maarif müfettişi, 
atlastan bakardım nereye gitti, 
öyle öyle ezber ettim gurbeti. 

sevinçten uçardım hasta oldum mu, 
40'ı geçerse ateş, çağ'rırlar istanbul'a. 
bir helallaşmak ister elbet, diğ'mi, oğluyla! 
tifoyken başardım bu aşk oy'nunu, 
ohh dedim, göğsüne gömdüm burnumu. 

en son teştifine çıkana değin 
koştururken ardından o uçmaktaki devin. 
daha başka tür aşklar; geniş sevdalar için 
açıldı nefesim, fikrim, canevim. 
hayatta ben en çok babamı sevdim. 

Can Yücel

********************************************************************************

Canım babacığım,

Bugün dünyaya gelmişsin. Tıpkı benim gibi minik, sevimli, gülen bir bebek olarak dünyaya gözlerini açmışsın. Büyümüş, çocuk olmuş, delikanlı olmuş, evlenmiş, "baba" olmuşsun... Hayatında yer aldığın, hayatına girip çıktığın her insana farklı şeyler öğretmiş, mutluluk vermişsin. Herkesin gönlünde kocamaaaan yerler edinmişsin. İyi ki doğmuşsun, iyi ki yaşıyorsun, iyi ki varsın...

Annem ve ben seni çok seviyoruz.

Canım babam, iyi ki doğdun! Sonsuza dek bizimle ol!

Bora'n

********************************************************************************
Babacığımın beni ilk gördüğü an ve "baba" olduktan sonraki ilk gözyaşları...


Babam ve ben, ilk erken başlayan pazar sabahlarımızdan birinde...


Babam ve ben, birbirimizi çok seviyoruz...


18 yorum:

  1. nice yıllara hep beraber böyle mutluluk haberlerinizi okuyalım inşallah:))

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllar diliyorum canım,sağlık ve mutlulukla...

    YanıtlaSil
  3. Nice yıllar diliyorum. Baba-oğul yüzünüzden gülümseme hiç eksilmesin.

    YanıtlaSil
  4. mutlu sağlıklı yıllarınız olsun birlikte :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel, mutlu yaşlarınız olsun hep birlikte inşallahh..

    YanıtlaSil
  6. Nice yaşlar,hep birlikte olmanız dileğiyle..
    Takibindeyim canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hayat Cafe Tarifleri, hoşgeldin! :)
      Güzel dileklerin için teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  7. Nice yaşlar dilerim, hep sağlıkla, huzur ve mutlulukla beraber bir ömür sürün üçünüz *-*

    YanıtlaSil
  8. Canım, Demet'ciğim çok teşekkür ediyoruz. Hep birlikte inşallah...

    YanıtlaSil
  9. Mutluluğunuz daim olsun,baba-oğul hep mutlu olun..Nica yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederiz, sağolun :) Sevgiler...

      Sil
  10. Nice mutlu yıllır babaya,üçünüz birlikte mutlu ve saglıklı seneler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Heden :) Çok teşekkür ediyoruz.Sevgiler...

      Sil

Teşekkürler