22 Nisan 2012 Pazar

Geç Kalan "Mim"

Canım Heden'ciğim beni mimlemişti, biliyordum... Ama  yazmaya ancak vakit bulabildim. Kendisi beni pek sever ben de onu! Beni affedeceğini biliyorum :) Çok ama çoook teşekkür ediyorum :)

1) Yemek olsam ne yemeği olurdum?
"Yiyecek" olarak düşünüyorum. Cevap veriyorum : "Bal" olurdum.
 Duygulu Derya annenin ömrü boyunca en çok yediği şey "Bal". Babacığım annemi severken "Anneannesi balla beslemiş" diye severmiş :) (Biraz özel oldu ama çaktırmayın ;) ) Doğal olarak ben de baldan olma bir çocuk olarak dünyaya gelmişim :) Varın tadımı siz düşünün!


2) Müzik aleti olsam hangisi olurdum?
"Keman" olurdum. İnsanların bağırlarına bastığı, duygularını paylaşmak için sarıldığı...Dertli anlarında başlarını yaslayıp rahatladıkları, çalarak içlerini döktükleri o muhteşem müzik aleti olurdum. (Annem küçükken keman çalma hayalleri kurarmış. Olmamış... Belki ben çalarım büyüyünce, ne dersiniz?)


3) Araba olsam hangisi olurdum?
Ben araba olmak istemiyorum :( Ama "bisiklet" olabilirdim. Ormanda, deniz kıyısında bir yandan doğayı dinlerken bir yandan bisiklet kullanmak harika olabilir! Henüz denemedim ama ilk fırsatta (yeterince büyüyünce) binmeyi öğreneceğim!

4) Aylardan hangisi olurdum?
Ben "Kasım" ayını çok severim! Sebebini siz tahmin edin :)

5) Ayakkabı olsam hangisi olurdum?
"Parlak bir rugan ayakkabı" olmak, bir bayram sabahı onu çok isteyen ufak bir çocuğun ayağına konmak isterdim! :)

6) Kıyafet olsam hangisi olurdum?
Hmmm bir düşüneyim... Çok şık bir "smokin" olurdum. Büyüyüp o smokini giyer, ortalığı yakardım!

7) Renk olsam hangisi olurdum?
Kırmızı, kırmızı, tabi ki kırmızı!

8) Hayvan olsam hangisi olurdum?
Cıvıl cıvıl öten, insanlara neşe veren minik bir "bülbül" olurdum. Annemin minik bülbülüyüm zaten :)

9) Şu an okuduğum kitabın 137. sayfasında ne var?
Ama ben daha çok küçüğüm, kitap okuyamıyorum ki :( 
Babam ne okuyor diye soracak olursanız, babam İlber Ortaylı'nın "Yakın Tarihin Gerçekleri" isimli kitabını okuyor. Sevgili Ülkü teyzenin hediyesiymiş :) Kitabın 137. sayfasında Ankara Hukuk Mektebi'nin kuruluşundan bahsediliyor dedi babacığım :)



Herkese kocamaaan öpücükler ve sevgiler :)

14 yorum:

  1. Annesinin bülbülü bora, ne tatlı şeysin öyle. Smokinlerle de görelim seni inşallah:)

    YanıtlaSil
  2. Minik Boram,canım benım geç olsun güç olmasın derler ya sende öyle yaptın işte,bende zevkle bır çırpıda okudum yazıları.Minik eller ayaklar büyüyüp smokını giydığını,bisikletle dolaştığını görmek kısmet olsun bizlere inşallah.Seni kocaman öpüyorum o güzel mis kokan gıdışından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heden Ablam çok teşekkür ederim. İyi ki varsın, beni sevdiğini takip ettiğini bilmek çok güzel :)Amin amin diyoruz annecikle birlikte ve sarılarak öpüyoruz seni!

      Sil
  3. Pozitif kardeşim öpüyorum seni sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  4. Sevgiler Boraya mucx

    Blogger Cafe'den geliyorum bende beklerim.Sevgiler.

    BU ARADA 100 OLMUŞSUN KUTLARIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın içi sen benim kalıcı izleyicimsin zaten :) Çok teşekkür ederim ben de sevindim 100'ü görünce :)

      Sil
  5. merhabalar blogger cafeden geliyorum seni de bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
  6. Kemanı ne güzel anlatmışsın.Bayıldım tasvirine.

    YanıtlaSil
  7. Nuray, hoşgeldin :) Beğenmene sevindim, çok teşekkür ederim...

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, blogumda odul mimin var, beklerim.

    YanıtlaSil
  9. Νο matteг if some one seaгches
    for his essentіal thing, therеfore he/she wishes to be avaіlаble
    that in detaіl, therefoгe that thing іs maintained over here.


    mу site SEOPressor

    YanıtlaSil

Teşekkürler