24 Ocak 2012 Salı

Bora'nın Kırk Uçurması (Pınar Teyzesinde...)

Biliyorum merak içindeydiniz bir süredir; "Bora Bebek nerelerde?" diye düşünüyordunuz. Malum havalar iyice soğudu, iyi beslenmeli, kendime iyi bakmalıydım. Hastalık sebebiyle ertelenen "40 Uçurma Merasimi"mde enerjik ve zinde olmalıydım! Yoksa annecik beni hiiiiçbiryerlere götürmez, insan içine çıkarmazdı!

Annem beni dışarı çıkarmak için düşünedursun, sevgili Pınar Teyzem (Pamuk Teyzem) ne yaptı ne etti hem annemi ikna etti, hem de diğer teyzelerime de uyan bir gün için "40 Uçurma" gününü organize etti. Eeee böylece gelmiş geçmiş en pamuk "40 annesi" de kendisi oldu :)

Biraz gecikmeli de olsa hayatımın 60. gününde Pınar Teyzemin güzel evinde nihayet kırkımı uçurabildik! Ohhh bee, üstümden büyük bir yük kalktı sanki! Cümbür cemaat heyecanla beklediğimiz, gülüş-cümbüş geçen o günde bakın minik bünyem neler gördü, neler yaşadı :



Güneşli bir pazar sabahına maaile uyanıldı, yollara düşüldü. Sevgili babacığım binbir telaşla koşturan annemin isteği üzerine evden neredeyse bana ait tüm eşyayı arabanın bagajına yüklemişti, içimiz rahattı. Neyse ki yolda buluştuğumuz Hande Teyzem'e arabada oturacak kadar yer kalmıştı!

Her zamanki güler yüzüyle bizi sokakta karşılayan Osman Amcam ile babam kısa sürede hamağımı kurdular, sonra birdenbire gözden kayboldular.


Pınar Teyzem'in anneme verdiği süslü & kırmızı kutu annemi çok mutlu etti. 


Bakın kutudan neler neler çıktı? : 
Pınar Teyzem'in sevgili Şeker Kurabiyeci arkadaşına yaptırdığı birbirinden güzel ve lezzetli kurabiyeler... 

Peki başka neler neler yendi, içildi?

40 annem (Pınar Teyzem) 'in Sezen Anane'nin de desteğiyle hazırladığı mamalar ve ekler, pastalar...Hmm, annemi hep gözledim bol bol yesin, bana da süt olsun diye!
Burcu Teyzem'den cornflakesli leziz ve değişik bir kurabiye... (Tarifi yakında buralarda olacakmış : roomsgardens )


Çekilişler çekildi, kahkahalar atıldı!




Üzerlerinde güzel dilekler olan manidar hediyelerim sahiplerini buldu! E tabi kahkahalar arttı, uyumak imkansızlaştı,uyur taklidi yapmak şart oldu...



Elif Teyzem'in henüz geçmiş olan doğum günü kutlandı, adet yerini buldu :
Kahveler içildi, fallar bakıldı...
Eee çılgın-ergen pozlar da verilmeden olmazdı! :))))



Berna Teyzem gün boyu sayıkladı, en sonunda beni kucağına aldı ve muradına erdi.
Hayatımın ilk ve en özel kutlaması için sevgili kırk annem Pınar Teyzem'e çooook teşekkür ediyorum, pamuk yanaklarından yapabildiğim kadarıyla öpüyorum! Sevgili teyzelerime de her zamanki gibi yanımda oldukları için ve günümü eğlenceli hale getirdikleri için çooook teşekür ediyorum. Hepinizi çooook seviyorum!


9 yorum:

  1. biz de seni çooook seviyoruz Boracı mmm, yine söylüyorum iyki geldin hoşgeldin :) hayatımıza nasıl da renk kattın harikasın. seninle vakit geçirmek olağanüstü. umarım seni daha sık görebilirim, hep sağlıklı ol bitanem...

    YanıtlaSil
  2. :))) Biz de seni çoooooook seviyoruz!
    Sağlıklı&mutlu bir hayatın olsun, "anneli-babalı büyü" inşallahhhhh!!!! (bu da geleneksel bir temennidir Borişim..yavaş yavaş öğreneceksin:p
    bıcır bıcır konuşmana da az kaldı zaten,yakında susturamayız seni:)
    akıl hocaların çok etrafında ne de olsa,bu kadar teyzeyle işin zor! :)))

    YanıtlaSil
  3. boracımmmm sayende ben de kırk annesi oldum (her ne kadar çok geç idrak etsem de bu anneliğin bana nasip olduğunu :) )
    ilksin ve teksin, o yüzden o kadar teyze etrafında pervane oluyoruz, bence sen de annene söyle ısrar etmesin de kimseye kardeş yapın boraya diye biraz tadını çıkart yalnızlığının :) seni kıramaz beni de baskıdan kurtarmış olursun :)))
    40 ını uçurmak birlikte kısmet oldu 40. yaşında da bu günümüzü hatırlayıp bool boool güleriz, o zmn da yine tüm teyzoşlar ergen fotoları çekeriz :)

    YanıtlaSil
  4. gördüğüm en güzel 40 çıkarma olmuş bu parti :D
    herkes çok güzel
    o hamak hele, baktıkça yatası gelir insanın :)))

    YanıtlaSil
  5. ELif Teyzem; 2011 yılı seni hem hala yaptı hem de teyze! En küçük teyzemsin yaşı bana en yakın olansın, yerin ayrı bunu bilesin! ;)
    Siz de şimdiden benim hayatıma renk katmaya başladınız, benim kadar şanslı kaç bebek var bilemiyorum :)

    Burcu Teyzem, Burci Teyzem! Ne güzel şeyler dilemişsin benim için, çok teşekkür ederim :) Güzel teyzemin Türkan Şoray gözlerine bakarak uzun uzun konuşacağım günleri sabırla bekliyorum :)

    Pınar Teyzem; eveeet sevgili kırk annem! Tamam peki, bir süre (ama çok kısa bir süre) kardeşsiz kalmayı kabul edebilirim, biraz şımarayım, biraz ilgi odağı olayım...Anneme de söylerim seni rahat bırakır biraz :) Ben kırk yaşına geldiğimde sizler 68 yaşında güzel ananeler olacaksınız. Şimdiden hayal etmeye çalışıyorum heralde benim koca ananem gibi ama ondan biraz daha süslü, biraz daha çılgın olursunuz! :))

    Bahar Teyzem, güzel Yağmur Abla'nın güzel annesi! Çok teşekkür ederim, hamağımı çok seviyorum ben de koca dedemin hediyesi :) Yağmur Abla umarım iyileşmiştir, onu çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
  6. selam bora bebek; gerçekten annenin hazırladığı ama senin de yardım ettiğin bu blog da herşeyden biraz var..sevdim nereye tıkk yapsam güzel şeyler okuyorum..gerçekten her resminde akıllı akıllı bakıyosun bayıldım sana:) maşallahh diyeyim de:) bende milda memnun oldum..bu da benim blogum tanışırız diye; http://mildaylahayat.blogspot.com/
    izmirden sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Milda'nın annesi...Geç yanıtım için kusura bakmayın nolur:( Blogumu beğenmenize çok sevindim. Vakit buldukça annemin yardımıyla birşeyler yapıyorum işte! Annem işe başlayınca biraz ihmal eder olduk ama idare ediyoruz. Ben de geliyorum blogunuza...Sevgiler :)

      Sil
  7. Selam benim oğlum da Bora ve üstelik 24 Kasım doğumlu.Tesadüf hoşuma gitti.Mutluluğunuz daim olsun.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Borakuşu, sevgili adaşım...Hoşgeldiniz! Bizden de size sevgiler :)

      Sil

Teşekkürler