24 Ocak 2012 Salı

Büyük Buluşma

Yorgun argın da olsa, işten dönüyor, alışverişe gidiyor da olsa bana uğramayı aklından hep geçiren, beni çok seven, çok özleyen biricik Nazoş Teyzem...

Gelişlerin hep uykuma, hastalığıma denk geldi teyzeciğim ama ben senin kokunu tanıyorum artık! Annemin kokusuna benzer bir koku olduğu kesin! Nazan Teyzem'le gezmek için sabırsızlanan minik bedenimi onun kollarına attım; belki beni yeni arabasıyla gezmeye götürür, belki uçurur kırkımı ve beni diye...Ama hastalıktan yeni iyileşmiş bünyem ve gittikçe soğuyan hava şimdilik engel oldu. Gizlice sözleştik güzel bir pazar sabahı kaçacağız onunla!

Doya doya sarıldık teyzemle demek isterdim ama ne annem Nazan Teyzem'e doyar ne de ben!..

2 yorum:

  1. O minik ellerini öpsemm öpsemm..ben de sana hiç doyamam bebecik...Kulağına fısıldadığım sözleri unutma :) kaçıyoruz bir sabah seninle gizlice hih hih :) ben de senin kokunu çok seviyorum ve özlüyorum Boracığım...Anneciğini ve seni dünyalar kadar çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Canım Nazoş Teyzem, seni şimdiden çok özledim! Minik ellerimle sana daha çooook sarılacağım...Bir gün bana annemle yaptığınız komiklikleri, çocukluk, lise ve üniversite zamanlarınızdaki anılarınızı anlatmanı çok istiyorum. Söz veriyorum sır tutacağım ;) Biz de seni çooook seviyoruz güzeller güzeli bitanecik teyzecim :)

    YanıtlaSil

Teşekkürler