14 Ocak 2012 Cumartesi

Bu Kadın Beni Seviyor!

Yazıya-çiziye, şiire-felsefeye meraklı annem elinden gelse benle açık oturum tadında konuşmalar yapacak! Ben bütün gün bu annecikle baş başayım, gelin halimi siz düşünün... Güya benle konuşa konuşa ilgilenirse kelimeler, cümleler, dili kullanma yeteneği bilinçaltıma işleyecekmiş... Bu ve benzer konuşmalar geçiyor annem ve arkadaşları arasında.

Örneğin altım değiştiriliyor :

-"Evet Bora Efendi, şu anda altını değiştiriyorum. Birazdan büyük bir ferahlık hissedeceksin."

Karnım acıktığında avaz avaz ağlarken :

-"Oğlum, birazdan yeterince doygunluk hissedeceksin. Bu kadar ağlamanın anlamı yok. Kendini boşa yorup enerjini harcama." diyor. Derken konuyu burdan Abraham Maslow'a bağlıyor!

Ardından gazımı çıkarmaya çalışırken ayrı telden başlıyor :

-"Önümden çekilirsen İstanbul görünecek
  Nerede olduğumu bileceğim
  Sisler utanacak eğilecek
  Ağzının ucundan öpeceğim
"

Neden ağladığımı çözemediğinde, gözlerimin içine bakıp :

-"İkinci bir pırıltı var senin bakışlarında
  Keşke yalnız bunun için sevseydim seni" diyor.

Mühendis babama bile aşk şiirleri yazdıran annem minik bünyemi sevgi sözleriyle yoğuruyor! Eee ben durur muyum hiç? Bir şiir okuyorum ben de derinden, henüz duymuyor beni... Ama hissediyor. Gözlerinin içi gülüyor bana bakarken. Bu kadın beni seviyor!

6 yorum:

  1. Bora bebekten okuduğumuz notlar yüzümüzü güldürüyor. :))
    Şimdiden ne kadar duyarlı,ne kadar akıllı bir delikanlı yetiştiğini görüyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Orhan Abi, teşekkür ederim :) Büyüdüğümde hala olursa senin yaptığın gibi bir Wipe out patlatmak istiyorum, senden trickleri alırım nasılsa ;)

    YanıtlaSil
  3. :))))) Ayayyy bayıldımmmmm!! :))
    Bora'cım böyle anneyle hayat sana şiir tadında...

    YanıtlaSil
  4. Burcu Ablacım senin de bebişin olduğunda hayat ona da şiir tadında olacak sanırım :) Biz iki bebiş karşılıklı ozanlar gibi atışırız artık!!! :)))

    YanıtlaSil
  5. Koca adam olmuşsun sen yahu ...Can Bora ,Canan Bora, Derya kuzusu ,nasıl da yakışmış Hande teyzesinin hediyesi süeter..bayıldım bayıldımm...:) Maşallah kuzucuğuma...

    YanıtlaSil
  6. Sağol Nazan Teyzem, beğenmene sevindim.Şımardım şımardım hehehehhehe :))))

    YanıtlaSil

Teşekkürler