16 Şubat 2012 Perşembe

Saçlarım Daha Parlak, Daha Yumuşak!

Henüz bana hediyeler alacak bir sevgilim olmasa da sevgililer gününde diğer sevenlerim beni unutmadılar! Koca dedemden kocamaaan bir araba geldi bana. Doğrusu bu kadar büyük bir hediye beklemiyordum! Çok sevindim ama hemen belli etmedim; daha doğrusu edemedim. Önce ev ahalisi araba üzerinde çeşitli deneyler yaptılar. "Nasıl açılır, nasıl kapanır?","Ağır mıymış, hafif miymiş?", "Rahat mıymış, değil miymiş?", "Aman çocuk içindeyken kapanmasın!", "Emniyet kilidi  var mıymış?" gibi cümle duydum bolca... Birkaç kez beni kucaklayıp kucaklayıp arabaya yatırdılar. Yüzüme meraklı meraklı baktılar... Sanırım beğenip beğenmediğimi anlamaya çalıştılar. Ama ben cool bir bebeğim, hemen belli eder miyim? Yoo, tabi ki belli etmedim arabaya bayıldığımı :) Ama laf aramızda, gerçekten çok beğendim. Havalar ısınır ısınmaz arabama atlayıp bol bol gezeceğim, minik kız bebişlere arabamı göstereceğim :)

Ercan Abi'm ve sevgili eşi Sultan Abla'm bana oyun kartları almışlar. Beklemiyordum...  Akşam babamın eve gelmesiyle oyun kartlarıma kavuştum. Bir sevindim, bir sevindim! Zira sıkılmıştım annemin beni çıngırakla eğlendirmeye çalışmasından! Değişiklik oldu... Ben daha ciddi, daha öğretici oyunlarla oynamalıyım artık! Beni düşünmüşler, incelik etmişler...Anne babam gibi kitaba, yazıya-çiziye meraklı bir çocuk olacağımı tahmin etmişler belli ki! Minik kardeşim gelsin de onunla da oynayalım diye hayaller kurmaya başladım şimdiden...


Tanıştırayım : Bunlar da ilk saç fırçam ve tarağım! Efendim, fırçam at kılından yapılmış. Henüz at görmedim ama at kılından yapılma bir fırça gördüm. Malum kış bebeğiyiz... Hayvanat bahçesine gitme fırsatımız olmadı. Gerçi bu kadar küçükken beni oraya alırlar mıydı bilmiyorum ama ikna kabiliyetimi kullanıp ne yapıp eder, girerdim sanırım!


Annem sabah kalkar kalkmaz taradı da taradı beni... Önce hoşuma gitti,mayıştım. Sonra taramaların sonunun gelmeyeceğini anlayınca bir çığlık kopardım! Annemi korkuttum. Fırçadan da kurtuldum. Ne de olsa herşeyin azı karar, çoğu zarar. (Bu atasözünü de geçenlerde duymuştum, kullanmak bu posta nasipmiş!)


Saçlarım artık daha yumuşak, daha parlak. Çok mu yakışıklı oldum nedir? Bekleyin beni kızlar, geliyoruuuuuuum!!!

8 yorum:

  1. :) Sevsinler seni Bora Bebek :) Çok yakışıklı olmuşsun vallahi, aman sana nazar değmesin...

    YanıtlaSil
  2. hediyeleride kendisi gibi pek güzelmiş Bora bebeğin :))İyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  3. ama sen çok tatlısın yaaa :))

    YanıtlaSil
  4. Demet Abla, seni merak ediyordum epeydir...Dün akşam yazılarını okudum rahatladım :) Senden ses çıkmayınca çok meraklanıyorum...

    Oytunla Hayat, çok teşekkür ederiz Oytun Abi'ye selamlar :)

    Tarkan'ın annesi, utandım :) Biraz kilo aldım sanırım :)

    Elif Abla, çok teşekkür ederim.O senin tatlılığın :)

    YanıtlaSil
  5. Yaa her gördüğümde daha büyümüş oluyorsun tatlım benimm yaa ,resimlerini görünce seni sarıp sarmalama isteğim daha da artıyorr..yicem seni yicemm diyorum...Seni çok özledimm tatlı yeğenimm benimm ...:(

    YanıtlaSil
  6. MASALLAH SANA , gozlerin saclarin herseyinle cok guzelsin xxx her gunun sevgililer gunundeki sevgiyle dolsun tassin xxxx

    YanıtlaSil
  7. Nazoş Teyzem, ben de çok özledim seni :( Yakında görüşürüz inşallah...

    Özlem Anne, çok çok teşekkür ederim. O sizlerin güzelliği :) Tanıştığımıza memnn oldum!

    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Teşekkürler