9 Şubat 2012 Perşembe

Akrobatik Hareketler & Babamla Gülüşmeler

Bugünlerde enerji fazlam var sanırım. Elimi kolumu durduramıyor, nereye koyacağımı şaşırıyorum.



Kar yağıyor diye dışarı da çıkamıyorum, sıkılıyorum hem de çok :( Evde çıngırakla beni oyalayabileceklerini sanıyorlar. Bana yeter mi? Tabi ki hayır!

Anneme oynak şarkılar çaldırıp ben de başlıyorum dansetmeye, çıngırağım bir yandan, bir yandan mırıl mırıl eşlik eden güzel sesim... Anneme müzik ziyafeti çekiyorum!

Sonra gelsin babamla sarılmalar, hoplamalar, sallanmalar, gıdıklanmalar... Gülmekten kırılıyorum :))) Annem bile şaşırıyor babamla bu kadar eğlenmemize! Sanırım biraz da kıskanıyor bizi (duymasın;) ).

Bir süre sonra yorulup derinlere dalıyorum tabi ki... Ee, ertesi güne biraz enerji toplamak gerek! Kendime ninni söylete söylete uykuya dalıyorum. Benim gibi minik kuzuları sayıyorum...

11 yorum:

  1. maşallah Boracım seni böyle neşeli kocaman kocaman gülerken görmek ne güzel, Allah bozmasın...

    YanıtlaSil
  2. Maşallah.Bu araba desenli zıbından bende arkadaşıma aldım.Allah mutluluğunuzu daim eylesin.

    YanıtlaSil
  3. Elif Teyzem, çok teşekkür ederim. Havalar düzelsin de ben de seni göreyim :)
    Kardeşim, çok teşekkürler :) Güle güle giysin o da...Tanıştığımıza memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  4. kuş ağzını öperim senin :D

    YanıtlaSil
  5. Allah oglunu sana ve sevdiklerine bagislasin Rabbim. Anne olmak bambaska bir sey, ben eline igne batsa oturup agliyorum :( cok güzel bir sey anne olmak ama ayni zamandada cok zor ama bu zor kelimesi ona bakmaktan degil onu bir an bile yaninda görmesen kahrolmaktan gelen bir zorluk daha baska nasil anlatilir bilmiyorum. Ben hic bir seye kolay kolay aglamazdim inanki, ama Anne olunca cizgi filmde dahi üzücü bir sahne görsem oturup agliyorum :( haberlerde anne cocuk haberi izlesem yada okusam gazetede bagira bagira aglamak geliyor icimden dayanamiyorum.

    Allah onlari bize bagislasin Rabbim bizide onlara bagislasin. Anne olmak anlatilmaz yasanir. Allah bütün Anne olmak isteyenlere bu muhtesem duyguyu tattirsin insallah.

    YanıtlaSil
  6. tanıştığıma memnun oldum
    :)
    sağlıklı huzurlu büyüsün
    :)
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  7. Nesliname; güzel duygularını ve dileklerini paylaştığın için, içtenliğin için çok teşekkür ederim. Ben de bu duyguları hamileliğimde de çok yaşadım, hissettim. Hassaslaştım, zaten öyleydim iyice duygu yüklü bir anne oldum :) Allah herkesin evladını bağışlasın ve güzel ömürler nasip etsin. Darısı dediğin gibi isteyen herkese...

    Bir Kase Lezzet; ben de çok memnun oldum tanıştığıma ve hemen blogunu inceledim ve bayıldım tabi ki :) Ne leziz ne güzel şeyler var öyle... Görüşmek üzere :)

    Çaçaran Blog, çok teşekkür eder Bora'cık sana...Sağol canım benim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ay ne tatlı ne güzel bişiysin sen maşallah ne güzel onun dilinden yazmışsın:)

    YanıtlaSil
  9. Sonsuz dekorasyon; teşekkür ederiz Bora adına :) Evet, öyle başladım, şimdilik öyle gidiyor...Ama arada annesinin dilinden birşeyler de olmalı di mi? :)

    YanıtlaSil

Teşekkürler