4 Şubat 2012 Cumartesi

Bloggerlar Arası Çekiliş & Hediyeleşme Akımı

Ne çok hediye geldi bana Allah'ım, ne çok sevenim var! Hediye almak çok güzelmiş gerçekten ama ben artık hediye vermenin de iyice tadına varmak istiyorum! Takip etmiyorum sanmayın, blog aleminde bir hediyeleşme furyası, bir çekiliş, bir etkinliktir gidiyor... İmrenmiyor değilim; hem benim de bazı projelerim yok değil sevgili okuyucularım, büyüklerim...

Artık ben de blogumun okuyucuları -daha doğrusu izleyicileri- arasından şanslı birine / birilerine hediye göndermek istiyorum. Hediyem hazır bile! Ama küçük bir sorunum var :( Aralarından çekiliş yapıp hediye gönderebilecek kadar izleyicim yok. İlk hedefim şu anda 25 kişi olan blogumun kayıtlı izleyicilerinin 50 kişiye ulaşması. İşte o zaman rahat rahat törenler eşliğinde beni mutlu edecek hediye organizasyonumu düzenleyeceğim!

Bu arada biliyorum, duyuyorum; beni okudukları halde kayıtlı izleyicim olmayan takipçilerim var. Hediye çekilişine dahil olmak isteyen okuyucularımın ana sayfadan "Bu siteye katılın" linkine tıklayarak ben izlemeye almalarını rica ediyorum. (Bu detaylı açıklama özellikle yorum yazmaya çalışıp yazamadıklarını söyleyen anne ve babamın sevgili arkadaşları için geldi. Bilenler zaten biliyordur :) )

Çekiliş zamanı geldiğinde ayrı bir postla duyurup heyecan yaratacacağımdan emin olabilirsiniz! Kih kih kih kih :))))


6 yorum:

  1. 50 kişi olmasını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bende çiçeği burnunda bir blogger olarak çekiliş için değil sitenizi beğendiğim için hemen sizi izlemeye geçtim:D bende beklerim
    http://filizbilginaslan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Çaçaran Blog, ben de sabırsızlanıyorum. Aklımda küçük küçük cici cici sürprizler var.Umarım yapabilirim :)

    Bahar ve Kızısı Yağmur, çok teşekkür ederim bana her zaman yalnız olmadığımı hissettiriyorsun :)

    Filiz Bilgin Aslan, çok teşekkür ederim. Nasıl sevindim anlatamam :) Bir bilseniz izleyici sayım 1 1 arttığında altın bulmuş gibi seviniyorum hehhehehe :))) Ben de hemen blogunu ziyaret ediyorum :)

    Hepinize sevgiler, selamlar :)

    YanıtlaSil
  4. Ballı Lokmam hoşbulduk :) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Teşekkürler