12 Şubat 2012 Pazar

Zamansız Şarkılar ve Bizim Aile

Ahh bayılıyorum, bayılıyorum bu şarkılara! Kimdir nedir bilmiyordum ama öğrendim. İskender Paydaş'ın yeniden düzenlediği şarkılarmış beni benden alan, kanımı kaynatan... Hala çocukluk yıllarının şarkılarını dinlemeye bayılan annem, her pazar sabahı son ses Sean Paul şarkıları açıp coşan babam ve henüz müzik zevki oluşmamış pür i pak kulaklarımla ben, İskender Paydaş'ın bu yeni albümüyle ortak bir noktada buluşmuş olduk...

Annem özellikle Mirkelam & Atiye düeti olan "Nasıl Yani" şarkısını seviyor. Babamsa Mustafa Ceceli'nin söylediği "Sensiz Olmaz Ki" şarkısını... Benseeee Kenan Doğulu'nun "Doktor" şarkısına kelimenin tam anlamıyla bayılıyorum. Şimdilik şarkılara mırıl mırıl sesler çıkararak eşlik ediyorum. Kafamı annemin boynuna iyice yerleştiriyor, minik ellerimle sarılıp "pıt pıt" sırtına vurarak tempo tutuyorum! Annemse mecburen dansediyormuş gibi görünse de aslında o da zevk alıyor bu müziklerle eğlenmekten ! :)

Bu arada niye annemle çok az fotoğrafım var benim? Bugün buna taktım biraz... Anladım ki kadın sürekli benle ilgilenmekten, 5 dakikalık molalarında ise beni fotoğraflamaya çalışmaktan poz vermeye fırsat bulamıyor! Babacığım sana sesleniyorum, artık şu makineyi sen al da eline anneciğimle bizim fotoğraflarımızı çek!


4 yorum:

  1. Babanızı biraz daha sıkıştırmanız gerek foto çekmek konusunda zira oğlum 7 yaşında olmasına rağmen benim de sayılı fotom vardır oğluşumla :)
    öpüyorum sizi....

    YanıtlaSil
  2. Kıbrıstaydım hafta sonu, bahar çiçekleri açmış, tarlalar sapsarı çiçeklerle kaplanmış.İstanbula da bahar gelse de Bora bebek her gün açık havada gezmelere çıksa....

    YanıtlaSil
  3. Oytunla Hayat; Demek öyle? Bu babalar fotoğraf çekmeyi neden sevmez? Hakkını yemeyeyim bizim babamız çekiyor ama ben bıktırıyorum galiba biraz:)

    Sevil Hanım; sevgili doktorumuz...Ne güzel, bize hep uzaklardan, güzel yerlerden güzel haberler veriyorsunuz. Havaların düzelmesini sabırsızlıkla bekliyoruz!

    Herkese sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Öyle güzel anlatmışsın ki hemen bu albümü almam gerek diye geçirdim içimden. Sanki bütün bu şarkılar beni çok mutlu edecek. Bu arada kesinlikle katılıyorum erkekler, babalar, dedeler fotoğraf çekme konusunda çok sıkılıyorlar. Ben elime alınca bir öyle bir böyle çekmeye doyamıyorum. Eşimse 3 pozdan sonra bırakıveriyor makinayı:)))Belki bizim de bir bebişimiz olduğunda değişir eşimin bu fotoğraf çekememe durumu;)

    YanıtlaSil

Teşekkürler