29 Kasım 2011 Salı

İLK SÖZ

Bu ilk söz sana doğduğun hastaneden yazıldı Emre Bora Bebek, Bakırköy Acıbadem Hastanesi'nden, hayata gözlerini açtığın yerden, seni ilk gören bilenlerden geleceğe gönderilen, yürekten edilen birkaç söz...

Derya dolusu sevgiyle yüklü güzel bir kasım günü getirdi anneciğin seni dünyaya, ilk emeği Dr.Berkun Koncay, Hülya ve Nilay Hemşire verdiler sana; ilk arkadaşın Ali Bebek odasında...

Anneciğinle paylaştık senin sevincini, eve gideceğiniz günün sabahıydı, çok iyi, iyileşmiş geliyordu sesi...

"İlk defa anne oldum"   derken sevinci taşıyordu kalbindeki denizden, derya dolusu sevgi işittik sesinden...

Bora ismini anneciğin, Emre ismini de babacığın koymuşlar sana, biz de bir rubai armağan ediyoruz sana Yunus Emre'den :

Ben gelmedim kavga için
Benim davam sevi için
Dostun evi gönüllerdir
Gönüller yapmaya geldim...

Sağlıkla sevgiyle büyü, dileriz gönüllerde taht kuranlardan olursun.

Artık söz sizin. Sözünüz özlü olsun. Yazıda ölümsüz olsun.

Dr.phil.Şebnem Yüce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler