6 Aralık 2011 Salı

İkinci Haftasonum

Evde geçirdiğim ikinci haftasonum beni görmeye gelenler sayesinde hiç sıkıcı geçmedi."Haftasonu"nun büyükler için haftanın diğer günlerinden daha önemli olduğunu ve "haftasonu" dedikleri bu iki günü diğer günlerden daha çok sevdiklerini anladım. Haftanın diğer günlerinde annemle sarmaş dolaş ve daha sakin geçen saatlerimiz olurken, haftasonunda zamanımız daha koşturmacalı geçiyor.

Şimdilik annem çalışmadığı için günlerim daha çok onunla, büyük anane ve dedemle geçiyor. Annemle iş günlerinde babamı çok özlüyoruz. Anladığım kadarıyla o da bizi çok özlüyor olacak ki akşamları babam kapıya gelir gelmez bana sesleniyor :) Ama ne yazık ki henüz ben ona cevap veremiyorum. Tabi ağlamalarımı saymazsak!

Cumartesi sabahı annemin güzel arkadaşı Nazan Teyzem'in yapıp anneme getirdiği nefis kek ve poğaçaların kokusu ile uyandım. Anneciğim benle daha rahat ilgilensin diye bu mamaları hazırlayıp anneciğime getirmesi beni de ayrı mutlu etti! Akşama Tuğçe Ablacığım'dan da farklı ve nefis bir kek daha geldi! Büyük anneannemin yaptığı dolma ve sarmalar da cumartesi gününün mönüsüne eklendi. Eee tabi ben de bu nefis yiyeceklerin tadına anne sütü sayesinde bakmış oldum :)


Ben uyurken sevgili Tuana Ablam ve Eren Abim de bize gelmişler. Duyduğuma göre annem ve babam onları çok seviyorlarmış. Büyüyüp onlarla oyunlar oynamak için sabırsızlanıyorum!

Babam ve annem misafirlerimizle benim ayrı ayrı fotoğraflarımı çekiyorlar. Bu arada kendileriyle ne kadar az fotoğrafım olduğunu farkettiler, sanırım yakında yeni bir çekime daha hazırlanmam gerekecek!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler