14 Aralık 2011 Çarşamba

Bora'nın Sağlık Kontrolü

Bu sabah annemi uyutmadım. Gözlerinden uyku akan ve sürekli esneyen annem beni uyutmak için ne yaparsa yapsın uyumadım, gözlerimi fal taşı gibi açtım da açtım! Ne yapayım, sürekli yatmaktan canım sıkılıyor!


Annem beni besledi, gazımı çıkardı, altımı değiştirdi, yeniden besledi, yeniden gazımı çıkardı, uyutmaya çalıştı...Bu döngü böyle devam etti...


Arada numaradan esner gibi yaptım, annemi kandırdım. Ama yok yoooook, uykum yok ki benim!
 
Uyumaktan sıkıldım oyun istiyorum ben! Hem birazdan hastanemden beni kontrole gelecekler, kapıda karşılamak istiyorum onları... Heh zil çaldı anne koş, geldiler sanırım. Benimle uğraşmaktan kendin giyinemedin işte hehehehe :))) O üstündeki babamın tişörtü değil miydi? :)))
Oooo kimler gelmiş? Acıbadem'den sağlık durumumu, halimi keyfimi, anne&babamdan memnuniyetimi kontrol etmek için gelen Zerrin Abla'yı görür görmez ona içim ısındı :) Meğer 10 yaşında bir oğlu varmış Zerrin Abla'nın (Oysa ben onun henüz bekar bir genç kız olduğunu düşünmüştüm) ve Rize'liymiş. Karadeniz'li olduğu için belki de kanım iyice kaynadı kendisine, ne de olsa anne tarafından hemşehri sayılırız!

Zerrin Abla beni kucağına aldı, beni soydu (Bunu hiç beklemiyordum! Bundan dolayıdır ki hafif kızmış ve utanmış bir halde fotoğraflandım çılgın fotoğrafçı annem tarafından! ) Beni tarttı, ölçtü, biçti...Bana masaj yaptı ( İşte buna bayıldım her zamanki gibi!), anneme bana nasıl masaj yapması gerektiği, cilt bakımım veeeee annemin benim için daha fazla süt üretmesi için nasıl beslenmesi gerektiği konusunda bilgiler verdi. ( "Daha fazla süt daha fazla mutluluk!" Biliyorsunuz bu benim sloganım... :) ) 

Sanırım beni baya bir beğendi Zerrin Abla, gözlerim konusunda hoş sözler duydum kendisinden. Ben de onun yemyeşil gözlerini beğenmedim desem yalan olur hani! Çatık kaşlarımdan mıdır nedir "Asilzade gibi bir çocuk bu" dedi benim için, sanırım bu da güzel birşey olacak ki annemler bu sözün üzerine gülüştüler.
Zerrin Abla beni kokladı, öptü, sevdi...Ben de onu çok sevdim. Onunla tekrar görüşmeyi umuyorum, tabi sağlıklı, güzel günlerde...

4 yorum:

  1. ama ama ama yerimm ben onuuu,çok tatlısın Boraaa,ölürüm sanaa:)) teyzoşumm yakışıklım benimm,yakıyorsun ortalığı ,yandı kızlar yandı..:) canım benimm seni çok seviyorum beeenn...dün ilk defa kucağıma aldım seniii :) çok güzel bir duyguydu teyzoşum...özledim bile seni..en yakın zamanda görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. aşkim seninle tanişmak harikaydi asil durusun ve mavi gözlerin çok etkileyici mutlaka beni aramalisin anneciğine söyle lütfen sıkılınca beni aramalisin seni mutlaka görmeye gelirim sevgili bebisim çoook öpüyorum seni allaha emanet olun en kısa zamanda görüsmek üzere sevgıler

    YanıtlaSil
  3. Teyzoşum senin sıcaklığını hissetmek, sana sarılmak harikaydı, iyi ki geldin...Anneminkine benziyordu kokun sanki anladım can ciğer arkadaş, kardeş olduğunuzu...Yine gel, sık sık gel; duydum yeni araba almışsın arada onunla kaçır beni teyzoş ;)

    YanıtlaSil
  4. Zerrin Ablaa, bloguma girdin demek! Ne kadar mutlu oldum anlatamam :) Beni unutma, çünkü ben de seni unutmayacağım canım ablacığım, her zaman bekliyoruz annem-büyük ananem ve ben! Herşey için teşekkür ederim, sevgiler-saygılar minik Emre Bora'dan :)

    YanıtlaSil

Teşekkürler