16 Ağustos 2012 Perşembe

İlk Bayramım

Bayram gelmiş, hoş gelmiş! Sanırım nihayet ben de bir bayram görebileceğim! Çocuklar gibi mutluyum!.. "Bebekler gibi" desem daha doğru olur sanırım. Biliyorsunuz, bu benim ilk bayramım. Sevincim, heyecanım, merakım biraz da o yüzden. Bayram hazırlığından, telaşından, trafiğinden, merasimlerinden bıkmış olanlar olabilir. Yorulanlar olabilir... Bayram harçlığını beğenmeyenler olabilir :)
Ama yine de "Bayramlar güzeldir..."
Öyle diyorlar...

İnsanın bayramı sevdikleriyle karşılaması güzeldir.
Sabah erken kalkıp özenle giyinmek güzeldir.
En güzel yemeklerinin kokularıyla mutfaktan "Günaydın" diyen anneye "İyi ki varsın" demek güzeldir.
El öpmek güzeldir.
Anneannenin saçlarını taraması, dedenin cebine harçlık sıkıştırması muhteşemdir :)
 Uzun süredir görmediğin kuzeninin iyi bir okul kazandığını öğrenmek güzeldir.
"Hava bugün güzel" deyip mutlu olmak da güzeldir.
"Hastayım ama iyileşeceğim" diyebilmek güzeldir.
Annenin arkadaşından iyi bir haber duyması, sevinçten çığlık atması çoook güzeldir.
Radyoda sevdiğin şarkıyı duymak çoook güzeldir.
Pencereden bakıp telaşlı yürüyen kalabalığı görmek güzeldir.
Çocuklar için bayramı yaşamak eeeeen güzelidir!

Annem ve babama kavuşmak bu bayram için bana eeeen büyük hediyedir!

Sevgili büyüklerim,küçüklerim hepinize şimdiden iyi bayramlar diliyorum.
Sizleri kocamaaaan öpüyorum.

Bora Bebeğiniz

(Not : Yürüme denemeleri yapıyorum. Bayram sonu size sürpriz yapabilirim!)


16 yorum:

  1. Paşam Rabbim hayırlı çok bayramlar göstersin sana öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Derya Ablacım, hepimize inşallah :)

      Sil
  2. Ne güzel anlatmışsın bayramı:)İlk harçlığınla ne alacaksın bakalım,merak ettim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemden öğrendiğim kadarıyla anlattım Tuba Ablacım :) Harçlık kelimesini duyar duymaz heyecanlandım!

      Sil
  3. annenin ve senin yanaklarından öper, iyi bayramlar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar Ablaaa, ben de Yağmur Abla'yı, Yamur Damlasını, seni kocamaaan öpüyorum :)

      Sil
  4. Nice Bayramlara:))
    Sizleri çok öpüyorum.
    Bu güzel bebeğin doktoru:)))))
    (Havam nasıl ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım doktorum, güzel doktorum, biz de annecikle sizi çooook öpüyoruz!
      Her zaman havalısınız, zarifsiniz zaten :) Bir gün birlikte bir fotoğraf paylaşalım da herkes sizi tanısın!

      Sil
  5. CANIM BENIM,ŞÜKÜR BAYRAMADA KAVUŞTUK.SANA VE ANNENE VE TABI BÜTÜN AILENE MUTLU VE GÜZEL BİR BAYRAM DLİYORUM,BAYRAMIN KUTLU OLSUN.HARÇLIKLARINI BİRİKTİRİP KENDİNE BİR ŞEY ALIRSIN ILERIDE HATIRLAMAK İÇİN.BAYRAM SONRASI DİŞLERİNİ VE YÜRÜME ÇABANI GÖRMEYİ SABIRLA BEKLİYORUM.BU SEFER YANAKLARINDAN ÖPÜYORUM BAYRAM SEBEBIYLE MUCUK MUCUK.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heden ABlacığımmmm, çok teşekkür ediyoruz annemle.Her zamanki gibi bizi unutmadın, umarım bayramın harika geçmiştir. Pek harçlık veren olmadı bana bu bayram ama bunu yazdım bir kenaraaa!
      Biz de kocaman öpüyoruz, sevgiler, saygılar...

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha nice bayramlarınız olsun,mutluluk ve saglikla

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim adaşıma ve güzel annesine :) Hep birlikte...
      Selamlar

      Sil
  7. Oooo. Bayramliklar süper cepten de harclik sesi mi ne geliyor yururken.iyi bayramlar boracigim ve güzel kardesim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema Ablacığım, size de güzel bayramlar diliyorum.Annem de selamlarını iletiyor ve sizi kocaman öpüyormuş :)

      Sil
  8. Merhaba Beril,hoşgeldin.Teşekkür ederim :) Ben de çoktan sana geldim bile!

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Teşekkürler