11 Şubat 2013 Pazartesi

Film Öğütücü Bora

Sinemaya karşı bir ilgim var. Hollywood mu desem, Fransız sineması mı desem karar veremiyorum.Boş zamanlarımda o filmi mi izlesem bu filmi mi izlesem bir türlü karar veremiyorum. Kararsız kalmayı da sevmiyorum.O zaman tek çarem tüm dvd filmleri tek tek etrafa saçıp üzerlerinde sek sek oynamaya başlamak suretiyle seçim yapmak oluyor.


O kadar güçlüyüm ki, bazen üstlerine bastığımda çıtır çıtır kırılıyor annemin kıymetli filmleri. İlk zamanlar üzülüp şaşırıyordu annem. Ama artık bu hobime saygı duymaya ve beni filmlerimle baş başa bırakmaya başladı. Henüz ben de bilmiyorum gelecekte ne olacağımı...Kimbilir belki başarılı bir yönetmen olurum ne dersiniz? Beni desteklediğin için teşekkürler anne!


20 yorum:

  1. Bora'cım,yönetmen yada senarist hepsi sana çok yakışır..Öptüm seni.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy nasıl mutlu oldum yorumlarınıza anlatamam, ben senaryo yazmaya gidiyorum! Tutmayın beni!
      Ben de öptüm kocaman :)

      Sil
  2. boracım dünyaya biz sizi çok istediğimiz için geldiniz,bizi onurlandırdınız bundan sonrası ve herşey siz istediğiniz için olucak:) anneler çocuklarını hepp sever:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan Ablacığım ne kadar güzel yazmışsın...Ne kadar mutlu oldum anlatamam! Ben de annemi ve sizi çoooook seviyorum :)

      Sil
  3. Sarı kıvırcık saçlarını, yerim senin :)) Kırmızı çoraplarını da giydirmiş annecik :) Tatlı, yakışıklı Bora'm benim. Boralika dansında çok güzeldi belki dansçı filan olursun dünya çapında:) Kocaman öpüyorum o pamuk yanaklarından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Özlem Abia, son günlerde pek paspalım değil mi? Uyumsuz dağınık ev kıyafetlrim ile beni çok gördünüz :)
      Aaa evet hatırlıyorsun Boralika dansımı Özlem Abla :) Ne zaman geliyorsun bize birlikte ne zaman dans edeceğiz?

      Sil
  4. Kıvırcık zuzu büyümüş, kocaman olmuş :)
    Böyle böyle büyüyorlar işte. 2 gün sonra sen onun eşyasını bir kır bakalım, kıyametler kopartacak, kendi yaptıklarını unutup :))
    Öpüyorum sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de anneciğimle Oytun Abi'yle sizi öpüyoruz! Oytun Abi'nin yatağını ve oda süslemesini gördüm ben de, çok ama çok güzel olmuş bayıldım. Umarım annem zamanı gelince bana da böyle şirin bir yatak hazırlar...

      Sil
    2. hazırlar hemde daha güzelini :)))

      Sil
  5. uy hem dağıtmış hem de poz veriyor yirim onu :)
    bebişler böyle yapmaya bayılıyorlar sanırsam.eşimin yiğeni var bir yaşını doldurdu..bizim eve geldiğinde tüm dvd leri cd leri yere indirdi üstlerinde zıpladı :)
    tabii benim içim ayrı bir cız etti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Yapmasana çocuuumm" deseydin diyeceğim ama bir şey de diyememişsindir büyük ihtimalle, nasıl cız etmesin:)

      Sil
    2. yapmasana çekil ordan çocuuuumm diyemedim ya la :)

      Sil
    3. Eylül Ablacığım poz vermeden duramam! Ama pozumu veriyorken de habersizmişim gibi davranırım :)

      Sil
    4. Eee diyemiyorsunuz bize kıyamıyorsunuz değil mi? :)

      Sil
    5. evet boracım,bu kadar tatlı olmayın ama bize de yazık di mi gıkımızı çıkartamıyoruz :)

      Sil
  6. resimleri görünce çok güldüm. aynı durum bizi evdede geçerli tek ilgisi dvd ler şuanda tek tekk açıp yerlere fırlatıyor geçen banyoda buldum 1 tane. boracık çok tatlı. benim oğlumun adıda rüzgar boralar rüzgarlar evde estiriyor herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzin Abla ne kadar cazip geliyor bize o dvdler bir bilseniz...
      Rüzgarlar Boralar estirir diyorlar anneme de :)

      Sil
  7. Boracıım saçalarıın,saçların iyice uzamış ve güzelleşmiş,senin gibi bir yönetmene de ancak böyle bir saç modeli yakışırdı:)Annesi nerde oğlumun fuları:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba Annecik annem kahkahalarla güldü yorumunu okuyunca ve babama da okudu yine, boynuma fular bulup bağladı :)

      Sil
  8. Aaayyyynnn!!!
    Ben seni yemeden ne olacaksan ol yoksa buna fırsatın olmaz küçük adam!
    Bu arada kilo aldığın dikkatimden kaçmadı. Yeleğinin düğmelerini patlatçak göbeğin, Yunus Amca'na mı özendin ne?! :P

    YanıtlaSil

Teşekkürler