21 Nisan 2013 Pazar

Bora Terlik Show

Güzel bir Pazar akşamından herkese selamlar!
Ben bugün annecik ve babacıkla evde vakit geçirdim, bir ara anneanneme ve Ender Dayım'a gittim Koca Ananemle. Biraz resim yaptım, yazı yazdım, biraz da terlikleri giyip giyip dolaştım, geçen haftasonu yaptığım gibi! Evde benden başka terlik giyen görürsem tahammül edemiyorum açıkçası! Hepsini tek tek çıkarttırıp ben giyiyorum.

Biliyor musunuz, "anne, baba, dede, abba, hadi gel" sözlerinden sonra öğrendiğim ilk kelime "GANEM" oldu. İkincisi de "KAKAL" oldu. (Ganem = Kalem, Kakal = Çatal) Annemle babamın sakince oturup TV izledikleri veya kitap okumaya çalıştıkları bir anda pat diye "GANEEEEM!" diye bağırmak en büyük zevkerimden biri :) E hep onlar mı yazıp çizecek? Krem rengi koltuklar hayal gücümü ortaya çıkartmak için beni bekliyorlar! :)

Bora kokulu öpücükler...


2 yorum:

  1. Ayağında tüylü terlik ağzında emzik :)) Ne tatlısın sen! :)

    YanıtlaSil
  2. O senin tatlılığın Özlem Ablacığımmm :)

    YanıtlaSil

Teşekkürler