8 Eylül 2012 Cumartesi

Bora'nın Günleri

Bu kez Perşembe akşamından başladım gezmeye.Son sürat evlilik hazırlıklarına devam ederken küçük bir rahatsızlık atlatan Nazoş Teyzem'i evinde ziyaret edip ona küçük bir doğum günü sürprizi yaptım! Ne çok özlemişim teyzeciğim seni...Biliyorum bu aralar annem seni, babam da Tayfun Abim'i rahat bırakmıyor, sürekli adım adım peşinizdeler ama idare ediverin artık :) Balayında sizi rahat bırakacakları konusunda emin olabilirsiniz, yoksa ben onları rahat bırakmam biliyorsunuz! Teyzoş bir an önce iyileş ve bir an önce evlen ki daha rahat görüşelim, daha çok baş başa kalalım artık!
Cuma günü güzel Hatice Teyzoş'um ve sevgili Havva ananenin davetlisiydik. İki dirhem bir çekirdek giyinip gittik. Annemin benim için yanımıza çeşitli oyuncak ve kitaplar almasına rağmen hiçbirine yüz vermeyip bütün gün Havva Anane'nin yeni aldığı renkli boncuklu terlikleri ısırabilmek için didindim durdum! Gökhan Abi'nin fotoğrafını görünce bir çığlık atıp (sebebini burada yazmayayım, sonra kız hayranları iyice artar...)  fotoğrafla ciddi ciddi konuşmaya başlamam pek şaşırttı bizimkileri :)
O gün annemin başına gelen küçük, komik ve sinir bozucu telefon sapığı olayını neyse ki başarıyla sonuçlanmayan Havva Anane'nin küçük dolandırılma hikayesi izleyince kahkahalar birbiri ardına geldi. Güldüler de güldüler...Onlar güldükçe ben de güldüm :) Çok özlemişim onları, günüm çok çook güzel geçti!
Bugün babacığımla güne sabah 5:00 sularında başladık.Beni sessiz sedasız anneciğin yanından kaçıran babamla sabahın erken saatlerinde TV izlemek çok zevkliydi!Babacığın gözleri kapandıkça ben onu uyanık tutacak birşeyler yaptım tabi ki! (Siz tahmin edersiniz...) Birkaç saat sonra anneciği de uyandırıp güzel doktorumuz Sevil Hanım'ı ziyaret etmek için hazırlandık. Sevil Hanım'ın yanından çeşitli el kol hareketleri, çığlıklar, şarkılar, haykırışlarla ayrılıp kahvaltı etmek için maaile Capacity'ye geçtik.
Sizce annemin en sevdiği öğün olan "kahvaltı" boyunca onları rahat ettirdim mi? Tabi ki "Hayıııııır!" Salatalıklar, ekmekler, şekerler, amerikan servisleri havada uçuştu.Gelen geçene denk gelmesin diye bizimkiler koşturdu durdu! En sonunda sırayla kahvaltı etmeye karar verdiler, ohhh nihayet asli görevlerinin beni eğlendirmek olduğunu anladılar! Ben mahsustan mızmızlanınca annem arabamı hızla sürüp bir önümden koştu, bir peşimden. Ben kıkır kıkır güldükçe o da keyiflendi sanki! :)
Sonraaa kitap kurdu annecik ve babacığın kitapçı gezmeleri olmasa olmazdı tabi...Böyle diyorum diye kitapları sevmediğim sanılmasın.Benim de kendi kitaplarım var! Şimdilik sadece şöyle bir tadına bakıp emip ıslatıyorum :) Şimdiden kitap kurdu küçük Bora'yım :)
Sonra da alışveriş malışveriş, çarşı-pazar-market işleri derken günü yorgun bitirdim sevgili büyüklerim!
Ben yokken hergün bol bol gezip, arkadaşlarıyla gece yarısı sinema keyfi bile yapmaya alışan bizimkilere kıyamayıp e hadi erkenden uyuyayım da bari evde sinema keyfi yapsınlar dedim, yatağıma çekildim...
Enerji toplamam lazım, yarına Allah Kerim!

24 yorum:

  1. Aferin sana Boraaa:)Kitap okumak çok güzeldir,eminim annen sana en güzel yumuşacık kitaplardan almıştır.Boracığım biz de aynı yere gidiyoruz doktora biliyor musun?Ama bizimki Seda Dr.seninkinin 2 yanında.Belki birgün karşılaşır mıyız drsin.Ben bu salı arkadaşın Egeyi götüreceğim.Bizim kontrollerimiz ayın 10 ile 12si arasında oluyor genelde.Annene çok selam söyle canım:))Öptümmm kocaman:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba annecik, evet annem tam da bana göre kitaplar alıyor ama ilgiyle okumaya çalışmama biraz daha zaman var sanki...
      Evet bir ara annemle tesadüflerinizle ilgili konuştuğunuzu hatırlıyor gibiyim :)Ege kardeşin doktoru da Acıbadem Bakırköy Hastanesindeydi o zaman? Tam emzirme odasının yanındaki oda mı Seda Hanım'ın odası? Biz de ayın ilk 10 günü içinde gidiyoruz genelde ama bundan sonra 3 ayda bir gidicez.Biraz büyüdüğüm için görüşme sıklığımızı azalttık Tuba annecik :)
      Ben de seni ve Ege kardeşimi çoooook öpüyorum :)

      Selamlar

      Sil
    2. Evet o oda canım,ben seni nerde görsem tanırım Boracığım,inşallah görüşürüz,öptüm:))

      Sil
  2. waayy ben artık boranın adına by kirpik koyuyorum annesi..alnına da 1ooo dolar yapıştırdım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema Teyzecik, bana Nazoş Teyzem de "Bay Kirpik" diyor biliyor musun? Ben alıştım ve çok sevdim.Sen de söyle ne güzel olur :)

      Ohhh 1000 Dolarıma da ne sevindim, annem de ne güldü, babama da anlattı bir görsen :)

      Sil
    2. Çok sevindim oglusum evet.bu isim tam sana göre.bak annemizi de babayi da gulumsetmisiz.o dolarları egitimine sakla tamam mı paşam..buyuk adam ol inşallah..

      Sil
  3. Canım benim tabi ki enerji toplaman lazım yoksa güne o kadar aktiviteyi nasıl sığdıracaksın, iyice dinlen ki annenleri peşinden koşturtacak gücün de olsun, kocaman öptüm, mıncıkladım seni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Çokoprensciğimin Annesi :) Çok çooook haklısın annecik evet enerji toplamam lazım kesinlikle!
      Ayyy gıdıklandım çokkkk :)

      Sil
  4. Yakışıklı Emre Bora'ya Maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. kahvaltı seansından bir kare resim olsun çok isterdim gerçekten ,hani filmlerde olur ya masa örtüsünü çok hızlı çekince tabak çanak hepsi masada kalır :)) ben onu bile yaşadım henüz 9aylık olmalarına rağmen
    bu arada kediye bayıldım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki sefere öyle anlarda eşimden bizi fotoğraflamasını isteyeceğim :) Siz de yaşadınız demek hiç şaşırmadım :)

      Bu arada sizi nasıl takip edeceğimi bilemedim google + 'da :( Ama öğrenirim...

      Sevgiler

      Sil
  6. Canım benimmmm bizde çok mutlu olduk geldiğiniz için,dediğin gibi deryoşum terlikler "abaküs" gibiydi, terlik-oyuncak arası bişey, e haklı çocuk! canlarım benim hep gelin çok eğlendik-mutlu olduk bizde. sevgiler
    not: bora'm anneciğinle nazan teyzenin de elinden tutup bize getir e mi! senin tatlılığına kimse hayır diyemez de o bakımdan senin yakışıklılığını kullanalım bitaneciğim e mi:)

    YanıtlaSil
  7. Canım benimmmm bizde çok mutlu olduk geldiğiniz için,dediğin gibi deryoşum terlikler "abaküs" gibiydi, terlik-oyuncak arası bişey, e haklı çocuk! canlarım benim hep gelin çok eğlendik-mutlu olduk bizde. sevgiler
    not: bora'm anneciğinle nazan teyzenin de elinden tutup bize getir e mi! senin tatlılığına kimse hayır diyemez de o bakımdan senin yakışıklılığını kullanalım bitaneciğim e mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teyzoşuuuum, geliriz geliriz ama sen de gel, seni görünce annem ne kadar mutlu oluyor bilsen...Gelişinin öncesinde, sonrasında yüzünde hep bir tebessüm oluyor. Acaba ileride benim de sizler gibi iyi arkadaşlarım, arkadaştan öte dostlarım olacak mı?
      Nazoş Teyze ile geliriz tamamdır. Ama bu dönemde onun vakti olur mu bilinmez...En olmadı düğüne az kaldı, balayında biz onlara gideriz niho haa haaa... (Kötü Bebek gülüşü)

      Sil
  8. Gittikce yakisikliligi artıyorum ne paşanın.Oglumun adası optum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın güzel annecik Bora'ların ortak özelliği yakışıklılık olabilir :) Biz de çok öpüyoruz ikinizi...Selamlar

      Sil
  9. sen yaramaz mı oldun bakimmm :)
    erken uyu pek tabi, annen biraz dinlensin ki sana daha iyi bakabilsin Bora'cım :D

    YanıtlaSil
  10. Evet şirin yaramazlıklar yapıyorum Bahar Abla :)
    İki dişim daha çıktı bugün üstten çok şaşırdı herkes :)

    YanıtlaSil
  11. Yılmaz Özdil kitapları önünde çok cool çıkmışsın Boracım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee kimin hastasıyım ben? Bana kültür aşısı yapan dünyalar güzeli Dr. Sevil Hanım'ın! :)

      Sil

Teşekkürler