30 Eylül 2012 Pazar

Bora'nın Haftasonu

Haftasonuna ballı-kahvaltılı, güneşli bir sabahla başlayıp (Bu bal ve güneş mevzusu ailemiz için çok önemlidir malumunuz), müzikli, gezili, şekerlemeli alışverişle devam etmemizin minik bünyeme verdiği mutluluğu tahmin edersiniz sanırım.
Ailemizin aylık kıyafet alışveriş hızı boyumun uzunluğu ile orantılı olarak artıyor sanki. Annemle babam mağazaların bebek reyonlarında pembeli pullu kocamaaan kız bölümlerine sitem ederek erkek bebeklere ayrılan kısıtlı bölümlerde hızla alışveriş yapıp tarzıma uygun kıyafetler bulma konusunda ustalaşıyorlar. Bu sefer de bakmadık yer, denenmedik kıyafet bırakmadılar. Boy uzaması bahane, bu harika şapkaları denemek şahane! "Bora'nın Kış Kreasyonu" yakında görücüye çıkacak ne de olsa şimdiden hazır olmalıyız!

Biraz gezinti, biraz alışveriş, biraz uyku,...Murat Amca'mı ziyaret, hayranlarla buluşma, imzalı fotoğraf verme derken zaman çok hızlı geçti.


Ohhh iyi ki arabam var! Yan gelip yatar, keyfime bakarım!


Mama vakti geldiğinde ağzım kulaklarıma varır, sevinçten kabıma sığamam. Böyle yaparak anneciği ümitlendirmeyi çok severim :) Çünkü anneciğin tüm çabalarına rağmen açlıktan karnım sırtıma yapışmış da olsa kaşık ağzıma yaklaştığında ağzımı açmam, yanağımı çevirir, kaşığa bir yapıştırır heryeri batırırım! Söyleyin hadi, herşeye rağmen sevimli bir bebek değil miyim?


Şimdi kendi sevimliliğimi bir kenara bırakıp sizi bambaşka bir sevimli kardeşle tanıştırayım :
 Tolgahan Köseoğulları!
Tolgahan Kardeşciğim bize tam bir güneşli Pazar sabahı sürprizi oldu! Kürşat Amcam ve Gökçe Teyzem geçerken uğramışlar, ne de iyi yapmışlar... Öyle mutlu oldum ki, tutup Tolgahan'ın elinden koşmak geldi içimden! Sonra birden "Ne koşması Bora Bey, sen önce bir yürü de sonra koşmaya başlarsın!" dedim, kendimi çimdikledim :)


Pazar günümüze neşe katmasını beklediğimiz canımız, biriciğimiz Bervan Teyzecik de gelince tadından yenmeyen bir gün oldu bugünümüz.Her zamanki zerafeti, beni benden alan letafeti ile başımı döndürüp, yüzümü güldürdü Bervan Teyzeciğim :)

Unutmadan ekleyeyim; bu ikiliyi unutmayın derim! Yakında gezgin Bora ve Tolgahan'ın yeni maceralarını buradan takip edin ;)

12 yorum:

  1. Ne güzel bir pazar olmuş. Şapkaların her biri ayrı ayrı çok yakışmış amaa şu son fotoğraftaki ekoseli var ya... Sanki o daha bir yakışmış (;
    Kıyafetler konusunda annenle baban üzülmesin çünkü o çoook görünen kız kıyafetlerinden kullanışlı olan o kadar az ki... Evet güzel görünüyorlar, çok çekiciler ama ya eteği tüllü olduğu için rahat oturulamıyor, ya çok düğmeli olduğu için kızlar o düğmeleri yemeye çalışıyor vb.
    Sizin kıyafetleriniz az ama öz. Yani kullanışlı. Bir daha ki aya da bizim alışverişe çıkmamız lazım. Bizimle gelir misin? Sana kaşıkla değil de, kendi ellerinle yemen için bir şeyler de bulurum ne dersin? Annen izin verir mi?
    (;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep Annecik çok teşekkür ederim :)
      Haklısın galiba kız bebişleri o kıyafetler içinde çok rahat ediyorlarmış gibi görmüyorum ama onları çok beğeniyorum, hediye paketi gibi buluyorum o ayrı :)
      Annem izin verir verir.Psikopat pipirikli anne değil benim annem rahat anne rahat :)

      Çok da selamı var!

      Sil
  2. Yakışıklıya bak, şapkalarla da ayrı bir karizmatik olmuş:) Mağazalardaki azıcık erkek kıyafetine rağmen her daim pek bir şıksın Bora'cığım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin mi tatlı prensin annesi?Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Şapkalarına ben de bayıldım Boracığım:)Sen ne tatlı dilli,ne kalemi kuvvetli bir çocuksun,maşallah sana:))Ama yemek konusunda inatçılık yapıp anneni üzme tamam mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam söz dinliyorum biliyorsun Tuba Anne :) Senin gibi tatlı teyzeşkonun sözü dnlenmez mi hiç? Asil bakışlı kardeşime sevgiler...

      Sil
  4. Derya teyzesi sevsin o yakışıklı paşayı:)))Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Teyzeeee çok özledik seni...Biz de annemle öpüyoruz.

      Sil
  5. şapkalar çok yakışmış sana, annen aldı dimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar Abla evet annem ve babam :) Ama ilk bulan babam oldu itiraf edeyim :)

      Sil
  6. Maşallah maşallah maşallah.....
    Ben de hayranların arasına katıldım, bir görüşte sana bayıldım , imzalı fotoğraf alabilir miyim ben de, bir de yanaktan makas :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Hoşgeldiniz ne çok sevindim :) İyi ki geldiniz... Hemeeeen imzalayıp gönderiyorum efeniiim :)

      Sevgiler

      Sil

Teşekkürler