10 Ekim 2012 Çarşamba

Adamım, Bu Küçük İşlere Ben Bakarım!

"Dilsizler bana danışır,
Kelebeklerin aklı benim.
Gemilerle her gece ben
Çok uzaklardan dönerim."

Uzun uzuuuun uyudum, pembe yanaklı kocaman bebek oldum.Akşam 9'da yattım, bu sabah 5'te uyandım, bu şarkıyı dinledim, mamamı yedim, evet yine uyudum!
Hayali gemimle dilsizlere yardım edip kelebeklere akıl vermeye gidiyorum.Hemen döneceğim!

Kendi küçük, işleri büyük olan; gece yarısı uyanıp yoktan sevda yapan Boranız'dan size günün şarkısı!


12 yorum:

  1. yav hakkaten büyük işleri varmış Boranın, Büyüyünce de büyük işler yapacak belli, Ama şimdi o pembe yanaklardan sevsek biraz işleri bırakıp bi kenara...? Sevgiler Bora'ya ve sabah 5'te Karnını doyurup gönlünü yapan anneciğine..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ayser Abla'cım küçük gibi görünen büyük işlerim var benim.Tabi ki sevebilirsin...Bu da benim için en büyük, en güzel işlerden biri :) Sevgiler bizden de...

      Sil
  2. Uzun zamandır dinlememiştim sayende keyifle dinledim boracigim :))) teşekkürler kocaman öpücükler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Göksü Abla.Biz de annemle öpüyoruz seni:)

      Sil
  3. Hayali gemne atla, bize de uğra Boracığım:)

    YanıtlaSil
  4. Pembe yanaklı prensimi göremiyorum,resim cikmiyor heralde boranin güzelliğinden bozuldu tüh..bende sizleri çook seviyorum şekerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema Abla sen çok yaşa :) Yine güldürdün annemle bizi...Çok öpüyoruz seni!

      Sil
  5. Ne güzel tekerleme gibi yazmışsın,uyutmadın mı sen anneni,yazık ama anneye:(Öptüm pembe yanaklarından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneyi uyutmadım sonra saat 7'de bir de işe gönderdim onu :)

      Sil
  6. Senide,annenide öperim kuzum:)))

    YanıtlaSil

Teşekkürler