4 Ekim 2012 Perşembe

Limon Yiyen Bora







19 yorum:

  1. Ohhh... Afiyet olsun kuzuma! Çok güzel bir şey yapıyorsun. Hıçkırık tutunca da bu metodu denemelisin (;
    Öptüm o kızaran burnundan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep Teyzeee, çok teşekkür ederim :) Hıçkırık tutunca annem çay kaşığıyla veriyordu bundan demek :)

      Sil
  2. hahaaa :) burdan dişlerim kamaştı benim :) nasıl güzl limon yemektir öyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemin de kamaşıyor ama ben seviyorum nedendir bilinmez :)

      Sil
  3. Doktoruna çekmişşş, bayılırım limon yemeye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Doktorum,güzel Doktorum! Size çekmek ne büyük şeref! Özledik sizi :)

      Sil
  4. limon yemek bebeklere özel bir şey galiba, bizimki de yerdi, yani yalardı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir Bahar Abla...Bakalım yeni kardeşin ne gibi huyları olacak değil mi? Dua ediyoruz sizin için...

      Sil
  5. Afiyet olsun BOra'ya..bakarken icim fena oldu yalniz

    YanıtlaSil
  6. Çok yeme Boracığım küçücük midene zararlı olmasın?Doktoruna sordun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Tubannecik doktorum Sevil Hanım'ın burda da yakın takibindeyim...Bakınız: İki üç satır yukarıdaki yorum :)

      Yalnızca iki kez limon yaladım Tuba Anne, sağol beni düşündüğün için...

      Öpüyoruz annemle çok!

      Sil
  7. Oyyyy nasıl yiyor onu:)Gören de tatlı birşey yiyor zanneder:)Afiyet olsun Boracığım, bol C vitaminli günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoko Prensin güzel annesi, çok teşekkür ederim :) Sağol...

      Annemle sizi kocaman öptük!

      Sil
  8. Maaşallah benim yüzüm kamaştı nasıl yiyor öyle limonları.Ne güzel c vitamini alıyor

    YanıtlaSil
  9. Bizim Ates de hic yuzunu burusturmadan buyuk bir zevkle limon yiyor, 1 yasinda henuz

    Bu arada masallah pek bir tatli:)))

    blogunuzu takibe aldim, benimkine de sizi beklerim

    www.mugekokluatik.blogspot.com

    Sevgileer

    Ates boceginin annesi Muge:)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Müge Abla, hoşgeldin :) Biz de senin bloguna geldik bile :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Teşekkürler